Kendi Bahçeni Yap! Evet yapalım, nasıl peki?

İki gün bunu öğrendim öğretmenlerimiz Mümtaz Bayat ve Ülkü Yanık Yüzüak’tan. Bizlere bütün birikimlerini aktardılar. Bu güzel birikimler Nar Eğitim ve Organik Tarım Çiftliği’nde yeşillikler ve doğa eşliğinde olunca tadına doyamadık.

Görsel

Öğrendiklerimizin yanın da yaşadıklarımızdan bahsedeyim. Selen arkadaşımız Kendi Bahçeni Kendin Yap Açık Öğretim yılını uygulama dersi eksikliğinden önümüzdeki sezonda katılarak bitirebilecek.

Adnan kardeşim dinlediklerimizin ve uygulamalarımızın sürekliliğini kontrol ederek katkıda bulundu.

Görsel
Yıldız arkadaşımız, sorduğu sorularla bilgimize bilgi katmamızı sağladı ve her teneffüste ellerimize sunduğu limon kolanyası ile bizi çocukluğumuza götürdü.

Serdar Hasan arkadaşımızın yerinde soruları ve uygulamalardaki çalışkanlığı bizi şaşırttı. Pelin, en son ben konuşayım, diyerek ne söyleyecek acaba diye dikkatimizi toplamamızı sağladı.

Enver her zaman ki yorumları ile son noktayı koydu. Ben de bu güzel eğitime kahkahalarımla eşlik ettim.

Görsel

Kompost yapımı, ne mi diyorum? Sebzelerimin ve çiçeklerimin bakımın da kullanabileceğim gübre ve de toprak özelliği taşıyan; evden çıkan ve çöpe atılan bitkisel ve hayvansal atıkların değerlendirilmesi ile elde edilen bir malzeme. Merak edenler bu eğitimi almalı. Artık kendi bahçemi yapabilirim, Sebzelerimi büyütebilirim ÇÜNKÜ ONLARA NASIL BAKA BİLECEĞİMİ, NASIL YETİŞTİREBİLECEĞİMİ ÖĞRENDİM DOSTLAR hepinize duyurulur…

 

Görsel

 

Yazan: Nurhan Topuz

